Завдання на 22.04.2020р.


Літературне читання:
Тема: Вс.Нестайко «Із сміхом треба бути обережним».
Галина Малик «Мавпині іменини»
1.  Вправи для розчитування
«Впіймай на гачок»
Крапля – крапля – чапля – крапля
Хочеш – хочеш – мочиш – точиш
Звали – звали – стали – впали
Діло – тіло – вділо – вміло
2.  Вправи для усвідомлення змісту.
-       Чи все правильно, чи може бути таке?
·     Чоловік взяв пилку і пішов у ліс рубати дерево.
·     Весною біля школи усім знайшлося діло.
·     Яся яблуня була всипана жовтими грушами.
·     Наталя няньчилась із старшим братом.
3.  Повідомлення теми уроку:
Сьогодні ми ознайомимося із творами, у яких поети з гумором говорять про серйозні речі.
А) Робота із заголовком
Б) Читання статті В.Нестайко «Із сміхом треба бути обережним»
- Чому треба бути обережним? Доведи це словами тексту.
Висновок: Із себе смійся скільки хочеш, а з інших ні!
4.  Опрацювання вірша Г.Малик «Мавпині іменини»
5.  Читання вірша мовчки:
- Хто прийшов привітати Мавпу з днем народження?
-       З яким настоєм гості прийшли із яким пішли?
-       Якими словами авторка описала підготовку Мавпи до іменин?
-       Як заходили гості?
-       Як зустріла їх іменинниця?
-       Пригадайте, якими словами можна подякувати за подарунок?
6.  Д/З: Читати і переказувати статтю і вірш на с.171-172.
Математика:
Тема: Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа с.108-109.
1.  Розташуй числа в порядку зростання:
; ;  ;  ;  ;  1;  ;
;  ;  ;  ;  ;
2.  Знайди:
Число, якщо його  становлять 92;
Число, якщо його  становлять 168;
Число, якщо його  становлять 81;
3.  Робота з підручником с.108 виконати задачу №3, користуючись схемою (1кг = 1г) тоді:  від 1000=?г, а 4 пакети - ?г (ПИСЬМОВО)
4.  Віднови рівняння: №7 с.109
5.  Виконайте задачу №4 с.109 (обовязково пишемо пояснення у діях)
-       Як знайти дріб від числа?
6.  Д/З: с.109 №5, 6.
Природознавство:
Тема: Степ: розташування, погода, форми земної поверхні, корисні копалини, водойми, грунти.
1.  Знайдіть на карті природних зон України степи.
-       Яким кольором вони позначені?
-       Як ви вважаєте, чому?
-       Розгляньте фото на ст.154
-       Чим степ відрізняється від зони лісостепу?
2.  Пригадайте, хто з українських поетів описував степ у всі пори року?
Повторіть цей вірш у вашій уяві постане степ.
3.  Опрацювання матеріалу підручника:
-       Які територію займає степова зона України?
-       Яка її поверхня?
-       Яке літо?
-       Яка річки течуть через степ до морів?
-       Які корисні копалини є у надрах степової зони?
4.  Переглянути відеоматеріал
Д/З: Читати й переказувати зміст тексту на с.154-155.
Фізична культура:
 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання на 08.04.2020р.

Завдання на 01.04.2020р.

Завдання на 06.04.2020р.