Завдання на 22.04.2020р.
Літературне
читання:
Тема:
Вс.Нестайко «Із сміхом треба бути обережним».
Галина Малик «Мавпині іменини»
1. Вправи
для розчитування
«Впіймай на гачок»
Крапля – крапля – чапля – крапля
Хочеш – хочеш – мочиш – точиш
Звали – звали – стали – впали
Діло – тіло – вділо – вміло
2. Вправи
для усвідомлення змісту.
- Чи
все правильно, чи може бути таке?
· Чоловік
взяв пилку і пішов у ліс рубати дерево.
· Весною
біля школи усім знайшлося діло.
· Яся
яблуня була всипана жовтими грушами.
· Наталя
няньчилась із старшим братом.
3. Повідомлення
теми уроку:
Сьогодні ми ознайомимося із творами, у яких поети з
гумором говорять про серйозні речі.
А) Робота із заголовком
Б) Читання статті В.Нестайко «Із сміхом треба бути
обережним»
- Чому треба бути обережним? Доведи це словами тексту.
Висновок: Із себе смійся скільки хочеш, а з інших ні!
4. Опрацювання
вірша Г.Малик «Мавпині іменини»
5. Читання
вірша мовчки:
- Хто прийшов привітати
Мавпу з днем народження?
- З
яким настоєм гості прийшли із яким пішли?
- Якими
словами авторка описала підготовку Мавпи до іменин?
- Як
заходили гості?
- Як
зустріла їх іменинниця?
- Пригадайте,
якими словами можна подякувати за подарунок?
6. Д/З:
Читати і переказувати статтю і вірш на с.171-172.
Математика:
Тема:
Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа с.108-109.
1. Розташуй
числа в порядку зростання:
2. Знайди:
Число, якщо його
становлять 92;
Число, якщо його
становлять 168;
Число, якщо його
становлять 81;
3. Робота
з підручником с.108 виконати задачу №3, користуючись схемою (1кг = 1г) тоді:
від 1000=?г, а 4 пакети - ?г (ПИСЬМОВО)
4. Віднови
рівняння: №7 с.109
5. Виконайте
задачу №4 с.109 (обов’язково
пишемо пояснення у діях)
- Як
знайти дріб від числа?
6. Д/З:
с.109 №5, 6.
Природознавство:
Тема:
Степ: розташування, погода, форми земної поверхні, корисні копалини, водойми,
грунти.
1. Знайдіть
на карті природних зон України степи.
- Яким
кольором вони позначені?
- Як
ви вважаєте, чому?
- Розгляньте
фото на ст.154
- Чим
степ відрізняється від зони лісостепу?
2. Пригадайте,
хто з українських поетів описував степ у всі пори року?
Повторіть цей вірш у
вашій уяві постане степ.
3. Опрацювання
матеріалу підручника:
- Які
територію займає степова зона України?
- Яка
її поверхня?
- Яке
літо?
- Яка
річки течуть через степ до морів?
- Які
корисні копалини є у надрах степової зони?
4. Переглянути
відеоматеріал
Д/З: Читати й
переказувати зміст тексту на с.154-155.
Фізична культура:
Коментарі
Дописати коментар