Завдання на 21.04.2020р.
Літературне
читання:
Тема:
Повторення, закріплення вивченого.
1. Повторення:
- Який
розділ ми вивчаємо?
- Чому
вони називаються літературними?
- З
якими дитячими казкарями ви познайомились?
- Якою
казкою починається розділ?
- Які
ще казки О.С.Пушкіна ви читали?
- Яка
казка найбільше сподобалася вам?
- Чого
вона навчає?
2. Читання
улюблених уривків казки Г.К.Андерсена «Гидке каченя» (записати прочитане на
відео й надіслати у вайбер).
3. Про
що розповідає казка Дж.Родарі «Дорога, що нікуди не вела»?
4. Закріплення
вивченого розділу:
- Які
пригоди описані в казці «Казка про друга»?
- Як
вона починається?
- Де
опинився хлопчик?
- Чи
знаємо як його звали?
- Які
пригоди описані в другій частині?
- Як
хлопчик повернувся на Землю?
- Як
ви вважаєте, що у казці фантастичне, а що – реальне?
- Хто
був справжнім другом героя?
5. Підсумок
уроку: Д/З: перечитати улюблені казки
Математика:
Тема:
Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа. (ст.106-107)
1. Знайди:
Число, якщо його
становить 98.
Число, якщо його
становить 95.
2. Робота
з підручником с.106 №2.
3. Робота
над задачами №4:
- У
чому їх відмінність? (усно)
4. Вправляння
у розв’язку
задач №5 с.107 (1-усно; 2-письмово).
5. Самостійно
виконати задачу №7 (письмово)
6. Д/З:
с.107 №6
Українська
мова:
Тема:
Поширення речень прислівниками.
1. Каліграфічна
хвилинка:
В в вв
вве ч ер
ввечері
- Складіть
речення зі словом «ввечері»
2. Повторення:
- Що
такеЛітературне
читання:
Тема:
Повторення, закріплення вивченого.
1. Повторення:
- Який
розділ ми вивчаємо?
- Чому
вони називаються літературними?
- З
якими дитячими казкарями ви познайомились?
- Якою
казкою починається розділ?
- Які
ще казки О.С.Пушкіна ви читали?
- Яка
казка найбільше сподобалася вам?
- Чого
вона навчає?
2. Читання
улюблених уривків казки Г.К.Андерсена «Гидке каченя» (записати прочитане на
відео й надіслати у вайбер).
3. Про
що розповідає казка Дж.Родарі «Дорога, що нікуди не вела»?
4. Закріплення
вивченого розділу:
- Які
пригоди описані в казці «Казка про друга»?
- Як
вона починається?
- Де
опинився хлопчик?
- Чи
знаємо як його звали?
- Які
пригоди описані в другій частині?
- Як
хлопчик повернувся на Землю?
- Як
ви вважаєте, що у казці фантастичне, а що – реальне?
- Хто
був справжнім другом героя?
5. Підсумок
уроку: Д/З: перечитати улюблені казки
Математика:
Тема:
Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа. (ст.106-107)
1. Знайди:
Число, якщо його
становить 98.
Число, якщо його
становить 95.
2. Робота
з підручником с.106 №2.
3. Робота
над задачами №4:
- У
чому їх відмінність? (усно)
4. Вправляння
у розв’язку
задач №5 с.107 (1-усно; 2-письмово).
5. Самостійно
виконати задачу №7 (письмово)
6. Д/З:
с.107 №6
Українська
мова:
Тема:
Поширення речень прислівниками.
1. Каліграфічна
хвилинка:
В в вв
вве ч ер
ввечері
- Складіть
речення зі словом «ввечері»
2. Повторення:
- Що
таке прислівник?
- На
які питання він відповідає?
- Як
пишуться прислівники?
3. Диктант:
«Перевіряю себе»
Вдень, взимку, влітку, вранці, ззаду, назад, ліворуч, ввечері,
праворуч, напам’ять.
4. Робота
з підручником: с.173 впр.395
А) Прочитайте казку поширюючи речення прислівниками з довідки.
Спишіть, виконайте завдання.
Б) Прочитайте впр.396, виконайте завдання.
5. Списати перший абзац впр.397, дібрати прислівники за змістом.
6. Д/З: с.174 впр.398(виконати завдання вправи каліграфічно)
Надіслати
виконані завдання до 12:00
Образотворче
мистецтво:
1. Виконання
композиції на тему: «Великоднє свято».
Зображення святкових виробів до Великодня.
прислівник?
- На
які питання він відповідає?
- Як
пишуться прислівники?
3. Диктант:
«Перевіряю себе»
Вдень, взимку, влітку, вранці, ззаду, назад, ліворуч, ввечері,
праворуч, напам’ять.
4. Робота
з підручником: с.173 впр.395
А) Прочитайте казку поширюючи речення прислівниками з довідки.
Спишіть, виконайте завдання.
Б) Прочитайте впр.396, виконайте завдання.
5. Списати перший абзац впр.397, дібрати прислівники за змістом.
6. Д/З: с.174 впр.398(виконати завдання вправи каліграфічно)
Надіслати
виконані завдання до 12:00
Образотворче
мистецтво:
1. Виконання
композиції на тему: «Великоднє свято».
Зображення святкових виробів до Великодня.
Коментарі
Дописати коментар