Завдання на 13.04.2020р.
Літературне
читання:
Тема:
В. Нестайко «Шура і Шурко» (продовження)
1. Перевірка
Д/З:
- З
твором якого письменника ми познайомилися на минулому уроці?
- Що
запам’ятали
з біографії Вс. Нестайка?
- Які
книги він написав?
- Яку
назву має перша книга письменника?
2. Переказ
першої частини оповідання:
- Як
починається твір?
- Знайдіть
у тексті речення, де автор дає характеристику своєму герою.
- Як
змінилась його поведінка після лікарні?
- Якою
була Шура?
3. Ознайомлення
з другою частиною оповідання:
Читання другої частини
учнями;
- Яка
головна його думка?
- Чого
навчає це оповідання?
- Що
таке друг?
4. Д/З:
читати оповідання на с.164-166; скласти план для переказу;
Як би ти продовжив цей
твір? (надіслати відеофрагмент плану для
переказу та відповідь на питання)
Математика:
Тема:
Порівняння дробів. Знаходження дробу від числа.
1. Пригадайте:
При однакових знаменниках той дріб більший, у якого
більший чисельник.
Наприклад:
>
2. Порівняй
дроби (письмово) с.94 №3
3. Робота
з підручником: с.96-97
4. Пояснення:
Щоб знайти дріб від числа, потрібно число
поділити на знаменник і помножити на чисельник
(НАПАМ’ЯТЬ)
Наприклад:
від 15, отже потрібно 15 : 5 * 2 = 6
5. Виконати
№4 с.97
6. Робота
над задачею: №5 (1-усно, 2-письмово)
7. Виконати №10 письмово у стовпчик с. 98
8. Д/З:
с.98 №6, №8, вивчити правило.
Українська
мова:
Тема:
Зв’язок
прислівників із дієсловами, складання речень.
1. Пояснення:
- Що
таке прислівник?
Прислівники незмінна частина мови, вони не мають
закінчення. Закінчуються суфіксом або коренем. Підкреслюється так як на с. 169
2. Робота
з підручником (прочитайте правило і вивчіть) с.169
3. Робота
за впр.383(виконати завдання письмово), вивчити вірш напам’ять
4. Ознайомлення
зі словниковими словами (записати і запам’ятати їх правопис)
5. Виконати
впр.384 (письмово)
6. Впр.385
(усно)
7. Д/З:
вивчити правило, виконати впр.386
Коментарі
Дописати коментар