Завдання на 30.03.2020р.
Домашнє завдання на 30.03.2020
Читання 30.03.20
Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела»
Укр.-мова 30.03.20
https://www.youtube.com/watch?v=8_xiCMLjo8Y
– урок української мови «Особові закінчення дієслів в теперішньому і
майбутньому часі»
Запам’ятай – «Дієслова
в теперішньому майбутньому часах (доконаного виду) однаково змінюються за
особами й числами. За характером особових закінчень дієслова поділяються на
першу, другу дієвідміни.
До І дієвідміни належать дієслова, які в закінченнях усіх осіб, крім 1-ї особи однини і 3-ї особи множини, мають закінчення – е, є, а в 3-й особі множини — закінчення -уть, -ють: кажеш, каже, кажемо, кажете, кажуть; зуміє, зумієш, зуміємо, зумієте, зуміють.
До II дієвідміни належать дієслова, які в закінченнях усіх осіб, крім 1-ї особи однини і 3-ї особи множини, мають закінчення - и,- ї, а в 3-й особі множини — закінчення – ать, -ять): мовчиш, мовчить, мовчимо, мовчите, мовчать; склеїш, склеїть, склеїмо, склеїте, склеять.
До І дієвідміни належать дієслова, які в закінченнях усіх осіб, крім 1-ї особи однини і 3-ї особи множини, мають закінчення – е, є, а в 3-й особі множини — закінчення -уть, -ють: кажеш, каже, кажемо, кажете, кажуть; зуміє, зумієш, зуміємо, зумієте, зуміють.
До II дієвідміни належать дієслова, які в закінченнях усіх осіб, крім 1-ї особи однини і 3-ї особи множини, мають закінчення - и,- ї, а в 3-й особі множини — закінчення – ать, -ять): мовчиш, мовчить, мовчимо, мовчите, мовчать; склеїш, склеїть, склеїмо, склеїте, склеять.
Завдання для виконання:
ст.155, впр. 353 - виконуємо усно
ст.155, впр. 354, 355, 356 – письмово у робочий зошит.
Математика 30.03.20
Тема: «Площа прямокутника і квадрата.»
Запам’ятай – «Щоб знайти площу (S) прямокутника,
потрібно довжину (а) прямокутника помножити на його ширину (b)»
Завдання для виконання:
ст.75, 76, 77
№3, 4, 6 - виконуємо усно
ст.77. № 7,8,9,10 – виконуємо письмово у робочий
зошит.
Читання 30.03.20
Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела»
1.
Біографічна
довідка
23 жовтня 1920 року, у
північно-італійському містечку Омен, у сім’ї власника маленької пекарні
народився хлопчик Джанні, якому судилося стати одним з найкращих казкарів
Італії. Його батько, Джузеппе Родарі, був главою численної родини і зовсім не багатою
людиною. Дитинство майбутнього казкаря минуло в люблячій сім’ї, але народився
він слабким і часто хворів. Потяг до малювання у Джанні був настільки великим,
що у свій час він навіть мріяв стати художником. Ще йому хотілося стати майстром
іграшок, щоб діти грали незвичайними механічними іграшками, які ніколи б їм не
набридали. Все життя він уважав, що іграшки для дітей настільки ж важливі, як і
книги.
В іншому випадку діти
просто не зможуть правильно ставитися до навколишнього світу, не стануть добрими.
Якщо вірити словам давньогрецького мудреця про те, що люди живуть у написаних
ними книгах, то Джанні Родарі житиме вічно — у своїх прекрасних героях і в
серцях дітей, які їх полюбили.
2. Завдання: Прочитати
твір на ст.151-153, дати відповіді на запитання в кінці тексту.
Коментарі
Дописати коментар